Opis firmy:
Jesteśmy Autenti - tworzymy standard podpisu elektronicznego, który raz na zawsze wyeliminuje papier w procesie podpisywania dokumentów. #TeamAutenti liczy już ponad 120 osób i nadal rośniemy.
W gronie naszych klientów są: BNP Paribas, Decathlon, Bayer, PZPN, Rossmann, Maspex, PKO BP, WWF, Credit Agricole, Alior Bank.
Jesteśmy czołowym rozwiązaniem w Polsce i zaczynamy podbijać kolejne rynki zagraniczne, obecnie to Niemcy, Hiszpania, Czechy oraz Słowacja. Cel jaki sobie wyznaczyliśmy to stanie się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Dbamy o naszego klienta - 93% z nich jest zadowolonych z jakości obsługi.
Jeśli podzielasz wizję #paperless i lubisz upraszczać otaczającą Cię rzeczywistość - nie pozwól na siebie czekać i aplikuj!
Zapraszamy do naszego zespołu ambitnych i gotowych do intensywnej nauki ludzi. Mamy wiedzę, doświadczenie, narzędzia oraz motywację do nauczenia Ciebie wszystkiego co potrzebne do bycia samodzielnym i skutecznym specjalistą Lead Research. Aplikuj jeśli jesteś biegły/a w obsłudze Excel'a, posiadasz rozbudowane umiejętności analityczne i realizujesz się w pracy indywidualnej.
Pożądane umiejętności, doświadczenie i postawy:
- Wiesz jak znaleźć szczegóły dotyczące firmy w Internecie (dane kontaktowe, numer telefonu, adres e-mail, właściciel/CEO, itp.)
- Znasz język niemiecki i angielski na poziomie B2 lub wyższym
- Lubisz pracować indywidualnie w oparciu o cele i metryki
- Działasz w sposób zorientowany na rozwiązania
- Dbasz o poprawność i kompletność opracowywanych przez Ciebie informacji
- Jesteś proaktywny/a, sumienny/a i wytrwały
Mile widziane:
- Pracowałeś/aś wcześniej z Hubspotem lub innym systemem CRM
- Doświadczenie w wyszukiwaniu leadów w bazie danych oraz umiejętność ich analizowania
i selekcjonowania
Twoje zadania:
- Praca z Hubspot Customer Relationship Management (CRM) nad wyszukiwaniem i oceną nowych leadów
- Wypełnianie tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych KPI mierzących aktualizacje w naszej puli leadów, tworzenie nowych leadów i inne
- Wdrażanie strategii, aby utrzymać pulę leadów CRM na bieżąco
- Dodawanie i kwalifikowanie nowych leadów
- Ścisła współpraca z zespołem nad strategią wzrostu i wzbogacania leadów
Co dla Ciebie:
- Hybrydowy lub w pełni zdalny model pracy
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub UoP
- Atrakcyjne wynagrodzenie (powiązane z osiąganymi wynikami)
- Rozwój umiejętności w obszarze pracy z CRM i możliwość certyfikacji w Akademii HubSpot
- Praca z zaawansowanymi narzędziami do zarządzania lead'ami (Echobot, Bisnode, HubSpot - wszystkiego Cię nauczymy)
- Zdalne wdrożenie i dostęp do rozbudowanej biblioteki szkoleń produktowych
- Silna kultura firmy ukierunkowana na innowacyjność, konkurencyjność i bycie rynkowym liderem
- Pakiet socjalny obejmujący prywatną opiekę zdrowotną i kartę sportową
- Świetny zespół ludzi z celami i oczekiwaniami co najmniej tak samo ambitnymi jak Twoje